İzleyiciler

27 Ekim 2012 Cumartesi

Burda Dergisi Kasım 2012 Sayısı

Merhabalarrrr....
Burda' nın Kasım 2012 sayısını merak ediyordum. Bloglarda araştırınca sizler çok daha önceden sayfalarınıza eklemişsiniz :) Ben geri kalmışım...
 
Neyse... Araştırma sırasında sevgili Çiğdem' in bu yazısındaki linkten 2006 yılına kadar olan tüm Burda dergilerini buldum. Kasım ayı gelmeden Kasım sayısını da eklemişler.
Sizde bakmak isterseniz tık tık...
Ben Kasım sayısından beğendiklerimi yayınlamak istedim. Hepsini dikebilecek kabiliyetim henüz olmasa da :)))
 
Bu elbiseyi kesin yapacağım. Ama daha mat olmalı, malum iş yerinde giyeceğim. Yoksa iş yerinde bayaaaa ses getiririm :))
 
 
Nasıl yelek ama...
 

Pantolon hiç yapmadım. Zor gibi geliyor. Biraz daha ilerleme kaydediyim bu modeli yapacağım ama...
 
 
Çok şık ama zor, yapamam, henüz:)))
 
 
 
 Biraz anne modeline benziyor, ama bir kemerle havası değişebilir gibi geldi...


Bu arada aşağıdaki bluzu görünce çok sevindim. Çünkü mavi peplum bluzumu dikerken ön ve arka peplumu aynı boyda olursa daha güzel olur gibi gelmişti. Aşağıdaki tam istediğim gibi... :)))
 
 
Bu etek de dikilecekler listesine girdi...
 

Bu elbisede listede :))
 


Offff.... Bu ışıltılı yelek de 10 numara...
 

Yeni aldığım aynı renk keçe kumaşımla bunu kesin dikeceğim...
 

Basit ama şık bence....

 
 Ooooo..... Bana atölye lazım :)))
Hadi ben kaçtımmm...

6 yorum:

  1. bak işte yapamam edemem deme al bi tane ucuz kumaş önce onda denemeye çalış sonra yapamadım de yoksa nasıl öğreneceksin

    YanıtlaSil
  2. Aynen dediğin gibi:) Bugün yeni bir mdel için başlayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. tüm modeller Burda'nın eski dergilerinde olan modellerin aynısı ya da çok benzeri maalesef.dergi yöneticilerinin amacını anlamak mümkün değil...

    YanıtlaSil
  4. bende yuksek bel skater etek arayısındayım teyzem gelecek bana kalıp bul dıyor :)

    YanıtlaSil
  5. yaparsan eğer mutlaka yayınla, merak ettim nasıl olacak? :)

    YanıtlaSil
  6. modelleriniz düz ve sade orta yaş grubu işin ideal tam benlik

    YanıtlaSil