İzleyiciler

16 Kasım 2012 Cuma

Burda Pratik Dikiş Sonbahar-Kış

Herkese Merhabalar...
Malum eteği bitirdim ve durmak olmaz deyip, yeni projeme başladım.
Geçen hafta Burda' nın sonbahar kış pratik dikiş sayısını almıştım. Aşağıdaki yelek modeli de çok hoşuma gidince hemen kesip-biçmeye başladım.
 
 
Elimdeki siyah renk keçe kumaşı bu modelde kullandım. Pensler tamamlandı. Ama pensleri ben içten yaptım. Çünkü kumaş keçe gibi birşey olduğu için resimdeki gibi durmadı. Yarın bir prova daha yapıp, tamamlayacağım. Bitmiş hali yarına...
 
Bakalım beğenecek misiniz?

7 yorum:

  1. bende bu modeli deniyeceğim inşallah kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ummucan ben yaparken çok zorlanıyorum, ama güzel bir model.

      Sil
  2. Vayyy hoş model sonucu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suhuba bu model zormuş, bakalım yapabilecek miyim?

      Sil
  3. Aaa dıştan pens çok ilginç ve şık duruyor, seninkini de bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki olmadı.O kadar kötü ki fotoğraflamadım bile.

      Sil
  4. bende modeli çok beğendim ama sanırım bitmişini eklememişsiniz

    YanıtlaSil