İzleyiciler

16 Şubat 2013 Cumartesi

Burda Dergisi Mart 2013 Sayısı

Merhabalar...
 
Bahar yavaş yavaş yaklaşıyor. Burda dergisinin mart sayısında da bu belli oluyor. Ben beğendiğim modelleri ekledim.
Hepsini görmek isterseniz tık tık...
 

Bu model bence çok kullanışlı. Tam yazlık, baharlık...


Bu etek kalıbından arıyordum. Benim için iyi oldu.


Bu elbiseyi çok beğendim ama arkası bana göre değil :(


Bu da çok güzel...

 Sade ama şık...
 Dantel kumaşlara göre bu hırkalar...
 
Bu eteğin kumaşına bayıldım. Bu yaz kesin bir tane dikeceğim....
 
Hadi ben kaçtım....

4 yorum:

  1. wooow harika hepsi hemen dikelim tabi ben becerebilirsem.
    Arada dikişe özgün yorumumuda katıyorum da...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya kendi yorumumu katıyorum :)))

      Sil
  2. Mimlendin cnm sevgiler :)
    http://merveguclu.blogspot.com/2013/02/mim-2.html

    YanıtlaSil