İzleyiciler

1 Mart 2013 Cuma

MART AYI DİKİŞ ETKİNLİĞİ

Herkese merhabalar...
 
Mart ayı dikiş etkinliğimiz için start verilmiştir :) Bu ayki ev sahibemiz İKİ TANEM VE BİZ bloğunu sahibesi... Etkinlik hakkında bilgi almak için tık tık... Bu ayki etkinlikte bize bir süpriz var! İstediğimiz modeli seçip, yapıyoruz...
 
Bende bugün Burda' nın Mart sayısını aldım. Modelleri inceledim. Bence bu ayki sayıda güzel modeller var.
 
Gelelim benim yapacağım modele. Ben 131 numaralı elbiseyi yapmaya karar verdim. Yazlık bir kumaş ile yapmayı düşünüyorum. Yarın hemen kumaş almaya gitmem lazım :)))
 
Seçtiğim model işte karşınızda :)




Yapacağım elbise çok zor bir model değil gibi geldi bana. Bakalım nasıl olacak benimki ve kimler neler yapacak?
 
Herkesi etkinliğe bekliyoruz...
 
Sevgiler....

6 yorum:

  1. hadi bakalım kolay gelsin canım güzel seçim,
    merakla bekliyor olucam
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma merhaba, yorumun spam kısmındaydı, neden anlamadım. Yorumuna geç cevap verdiğim için kusura bakma. Teşekkürler...

      Sil
  2. model çok güzel. ahh vakit olsa da otursak denesek... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllaki vakit olur, dikiş biliyorsan mutlaka bekleriz :)

      Sil
  3. tüh bende bu ay katılayım diyordum geç kalmışım nasip gelecek aya inşallah

    YanıtlaSil