İzleyiciler

23 Eylül 2013 Pazartesi

2014 KABAN MODELLERİ

Herkese Merhabalar,
 
İstanbul' da havalar yavaştan soğumaya başladı. Özellikle sabahları ayaz kendini ciddi ciddi hissettiriyor. Soğukları hissetmeye başlayınca kaban modellerine bakmak istedim. Herkesin bildiği markalarda maalesef birbirinin aynısı modeller var. Şöyle farklı birşey bulamadım :(
 
Yabancı sayfalarda baktığımda ise neler neler buldum!!! Çok güzeller... Keşke bunların kalıplarını bulabilsek, değişik değişik dikip, havalı havalı dolaşsak etrafta...
 
Hemen sizlerle paylaşmak adına bol fotolu bir post hazırladım...
 
O kadar çok sayfada gezindim ki linkleri yazıma maalesef ekleyemiyorum :( Ama arama motorlarını kullanarak sizlerde bu modellere çok kolay ulaşabilirsiniz.
 
Ayrıca bu modellerden hangisi olursa olsun satıldığı yeri ya da web sayfasını biliyorsanız ve bana iletebilirseniz benden acayip dua alırsınız. :)))
 
Gelelim modellere...
 



 









 





Sevgiler...

14 yorum:

  1. Yeşil ve kırmızı olana ba -yıl-dım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende en çok yeşil renkliyi beğendim. Ama hepside birbirinden güzel...

      Sil
  2. Hepsi benim olsun bunlar ne böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttttt.....Hepsi çok güzel...

      Sil
  3. Hepsi çok şeker ama hepsi de gençlere göre maalesef :(
    Biraz da olgun modeli lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştıracağım merak etmeyim :) Yeni modellerde buldum...

      Sil
  4. oyy bunlar ne ya hepsinden istiyorum çok güzeller
    pembe ve mavi olanlar ayrıcalıklı hepsi güzel amam yaaa

    YanıtlaSil
  5. Miray merhaba blogunu sürekli takip etmeye çalışıyorum.. bende birşeyler dikmeye bayılıyorum..
    Kabanlar gerçekten harika.. geçen gezerken nette karşılaşmıştım yazayım dedim. bu tarza japon style deniyor.. çok değişik kıyafetler var.. yurt dışından da sipariş verebilirsin daha ucuz ama kargo ücreti fazla oluyor bir de problem olursa iadesi zor.. gitti gidiyor da japon style mağzaları var hem güvenli hem de değişim ve iade yapabılırsin. ayrıca çeşitli bloggerlar da satıyor netten.. japon style yazıp bakabilirsinn ama bir de şöyle bir tiyo vereyim ben Gitti gidiyordan bir kaç şey aldım gayet güzel ancak kıyafet bedenleri japon bayanlarına göre yapılğından bir beden büyük almanı tavsiye ederimm.. yani 38 giyiyorsan 40 sipariş vereceksin.. umarım yardımcı olabilmişimdirrr.. uzun oldu ama...
    http://www.gittigidiyor.com/kadin-giyim/mont-kaban-pardosu
    http://japonstylegiyim.net/....
    n11.com...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Verdiğin bilgiler çok faydalı oldu.Teşekkürler...

      Sil
  6. Bide bunları nerelerden bulacağımızı yazsanız? Sondan bi önceki bide ondan önceki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nerede satıldıklarını maalesef bilemiyorum :( Bulsam hemen alacağım. Ama benzer modelleri L@L' nin yorumunda yazdığı sayfalardan bulabilirsiniz. Ama aynıları maalesef yok :( Sayfaları takip edersek belki ilerleyen günlerde bulabiliriz.

      Sil