İzleyiciler

10 Ocak 2014 Cuma

BURDA DERGİSİ ŞUBAT 2014

Herkese Merhabalar,
 
Yazmayalı epey oldu. İş yerinde yıl sonu kapanışı, performans görüşmeleri derken günlerim çok yoğun geçti. Kursa devam ama dikiş çalışmalarında hızım düştü :) Hızım düştü ama bir etek ve bir pantolonda diktim ;) Kursta bu hafta sonu ikinci pantolona başlıyorum!!! Pantolon korktuğum kadar zor değilmiş onu söyleyebilirim. Yakın zamanda fotoları eklerim :)
 
Gel gelelim bu arada Burda dergisinin Şubat sayısı çıkmış! Bir bakalım di mi ama... Ben yine beğendiklerimi ekliyorum. Tüm modelleri görmek isteyenler için tık tık...
 
 















 
Sevgiler...

35 yorum:

  1. güzel modeller var beğendiklerim baya oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bu sayı çok güzel...

      Sil
  2. 3 pilili pantolona bayıldım resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı pantolonu çok beğendim. Hatta bu sayıdan ilk dikeceğim çalışma bu pantolon olacak :)

      Sil
  3. Ben pileli olan pantalona bayıldım canım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende onu çok beğendim ;)

      Sil
  4. Bu ayki iyi görünüyor. Ama yine kumaşlar daha çok konuşmuş gibi! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kumaşların faktörü büyük. Ama pilili pantolana ben bayıldım. Sayı çıksın diye bekliyorum :)

      Sil
  5. ben bu burdayı alırım. Pantolonu da bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel modeller varmış düşük kollu gri bluz çok hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmm bencede çok güzel :)

      Sil
  7. güzel modeller alınacaklar listesine eklendi bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede şubat sayısı çok güzel.

      Sil
  8. Yavas yavas duzeliyormu acaba BURDA!!! Yoksa fakirin umudunumu yasiyoruz yine? :)) Hic fena degil, burda cikmis, tez yarin marlete gidip modellere bakila, patronlar incelene, begenilirse derhal alinaaa....

    YanıtlaSil
  9. çok güzel modeller var bayıldım mutlaka almam lazım

    YanıtlaSil
  10. güzel. en sondaki parçayı daha bir sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pileli pantolona bayıldım.

      Sil
  11. pileli pantolonu sevdim bide etekleri begendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım pileli pantolon herkesin favorisi...

      Sil
  12. Bende etekleri ve pileli pantolonu sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pileli pantolon kesinlikle süper...

      Sil
  13. Ocak sayısı benim için bomboştu ama yine de çıktığı gün dayanamayıp almıştım :) Şubat sayısında güzel modeller var, dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  14. Dergiyi aldıgım zaman ilk pileli pantolonu dikicem ama rengine karar veremedim

    YanıtlaSil
  15. ama ama bu hafta yazdığım "sade ve derin deep tone" yazımı okudun mu amaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi yorumunuzu görünce okudum ve çok sevindim...Kitabınız hayırlı olsun.

      Sil
    2. teşekkür ederiim.
      size de kolaylıklar başarılar işlerinizde.
      bakıyorum ki yaptıklarınıza.
      :)
      görüşürüz yinee.
      :)

      Sil
  16. Yarın istanbula iş için moda evine görüşmeye giiicem şans dilegin bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden bol şanlar o zaman! İstediğiniz gibi bir iş ise umarım olur...

      Sil
  17. İş için geldigim istanbula gezme fırsatı buldum

    YanıtlaSil
  18. kolaylıklar başarılar kursta ve çalışmalarınızda.

    kadıköy cuma pazarı nerde kuruluyo ya.
    sık sık kadıköydeyim ama pazarı bilemedim ya.

    YanıtlaSil